18.12.16

Miks ma blogimise lõpetasin?

Hei-hei.
Me pole kaua-kaua kohtunud, mõni ehk teist mäletab minu eelmist blogi JustMeCleer'i. See oli minu väga suur saavutus, võib öelda, et minu beebi.

Miks ma blogimise lõpetasin?
Sellele on raske vastata, sest ma tegelikult ei tahtnud lõpetada, aga minu haigus ning kool sundisid mind seda tegema. Mul ei jäänud enam trenni kõrvalt ja kooli kõrvalt aega sellega tegeleda ja mulle ei meeldi asju poolikult teha, sealt see otsus tuli. Ma arvan, et minu blogi oli edukas, mul oli palju toredaid lugejaid, suurepärased sponsorid ja mina sain tegeleda sellega mis mulle meeldib ehk ilu ja kirjutamisega.

Eelnevalt mainis üht haigust. Mul diagnoositi juulis anoreksia, mis muutis mu elu täielikult, aga sellest mõnes muus postituses.
Tahtsin lihtsalt öelda, et tere tulemast minu uhiuude pisikesse pesasse, ootan kõiki enda vanu ja ka uusi lugejaid siia uudistama ja mind jälgima. Aga andke mulle aega see pesake kenasti sisse sättida.

 Ilu ei ole ma jätnud ja see blogi saabki üheks ilublogiks, aga mitte ainult seda, kirjutan ka elulistel teemadel.


2 kommentaari: