21.12.16

Laisale kreemitajale ideaalne Nivea Silk mousse + kingiloos!

 Ma olen üks ütlemata laisk kreemitaja. Käsi lihtsalt ei haara kreemi järele peale pesemist, kuigi peaks, sest olen üsna kuiva nahaga inimene. Niveal on sellele ideaalne lahendus.

Nivea Silk mousse on üks ütlemata tänuväärne toode laisale kreemitajale. Seda on väga lihtne kasutada ja tulemus on kiiduväärt. 
Pehme naha saavutamiseks ei pea palju tegema.
Tuleb raputada pudelit ja pihustada vaht käele. Vaht on pehme ja kohev. Järgmiseks tuleb valge pehme pilv kanda nahale ning siis lihtsalt ära loputada ja see ongi kõik. Nahk on peale kuivatamist mõnusalt niisutatud ja hea ning värske lõhnaga. Vaht ise lõhnab suhteliselt tugevalt, aga hiljem kehal seda tugevat aroomi tunda ei ole.
Toodet on pihustatavas pudelis 200ml, ühel kasutuskorral seda palju ei kulu ning ühest pudelist jätkub üsna pikaks ajaks.

Ja nüüd on kingiloosi aeg.
Et võita kaks Nivea Silk vahtu ei pea sa muud tegema, kui kommenteerima enda nime ning e-maili ja vastama küsimusele, et milline on sinu lemmik kehahooldustoode?
Võitja teen teatavaks 10.01.2017 siin samas postituses.
Head loosiõnne!

Kingiloosi võitis Annemari Vainu!
Võtan sinuga ühendust.
Aitäh kõigile osalemast, järgmise loosini!

7 kommentaari:

  1. Vau, ideaalne lahendus! Olen samuti väga laisk kreemitaja kuigi peaks samuti oma üsna kuiva naha eest rohkem hoolitsema.
    Anni K
    annnni112@gmail.com

    VastaKustuta
  2. Lemmik kehahooldusvahendid ongi erinevad niisutavad kreemid, aga olen ka laisk kreemitaja ja vahel harva viitsin ainult käsi kreemitada :)
    Firmade poolest meeldivadki enim Nivea ja Dove :)

    Katrin L
    katrin.lensu@gmail.com

    VastaKustuta
  3. Mu lemmik tooted naha niisutamiseks on igasugused õlid, need kuidagi kergemad kui kreemid ja sobivad paremini, aga ma ka ikka väga laisk naha niisutaja ��
    laura.moppel@gmail.com

    VastaKustuta
  4. Hea kreemid ongi Niveal. Aga isetehtud kehakootijad sobivad laisame kreemitajale, siis keha pehme ja kreemi pole vajagi ��
    Kadrimekk@gmail.com

    VastaKustuta
  5. Minu lemmik kehahooldustoode on kahtlemata kookosõli/-rasv.
    laurasuursepp@gmail.com

    VastaKustuta
  6. Lemmikud on erinevad kehakreemid :)

    Jaanikapogosjan@hotmail.com

    VastaKustuta
  7. Minu lemmik on sebamedi näopesuvaht.

    annemari.vainu1@gmail.com

    VastaKustuta